DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> دوستت دارم


شهرشیشه ایی

گفت:می خوام رو قلبت یه یادگاری بنویسم تا

 

همیشه برات بمونه...

 

گفتم : کجا؟گفت رو قلبت....

 

گفتم : می تونی؟

 

گفت: اره زیاد سخت نیست..

 

گفتم: بنویس تا برای همیشه بمونه..

 

یه خنجر برداشت...

 

گفتم: این چیه؟

 

 گفت:هیسسسسسسسسس

 

ساکت شدم..

 

 گفتم:بنویس دیگه چرا معطلی؟

 

 خنجر رو برداشت و با قسمت تیز اون نوشت:

 

 دوستت دارم!!!

 

 اون رفته،خیلی وقته..کجا؟نمی دونم

 

اما هنوز زخم خنجرش یادگاری رو قلبم

 

مونده....خدایا عشقم برگرده



نظرات شما عزیزان:

fatiiiii
ساعت19:06---26 اسفند 1390
سلامممم منو بلينك و بهم بسر....

zizi
ساعت20:44---25 اسفند 1390
خیلی دوست داشتنی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 21 / 12 / 1390برچسب:,| ساعت 7:45 قبل از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ